Witamy w sklepie internetowym Opony Silesia. W tym artykule opiszemy krok po kroku jak dokonać zamówienia w naszym sklepie.

  1. W pierwszym kroku zaczniemy od poszukiwania naszej opony. W tym celu możemy skorzystać z górnego lub bocznego narzędzia do filtrowania wyników. Narzędzie zostało wyposażone w sortowanie po atrybutach opisanych dla każdego produktu:
    1. Zastosowanie
    2. Rozmiar
    3. Marka


  2. Po wybraniu odpowiednich parametrów wyszukiwania, otrzymujemy wynik. Narzędzie do filtrowania górnego i bocznego są ze sobą sprzężone przez co nie ma znaczenia gdzie dokonamy wyboru odpowiednich parametrów.
  3. W kolejnym kroku możemy z przefiltrowanych wyników wybrać produkt/y, który/e nas interesuje. W celu sprawdzenia parametrów technicznych danego produktu wystarczy w niego wejść, klikając w jego nazwę lub zdjęcie poglądowe. Jeżeli znamy już produkt i chcemy go dodać do koszyka bez potrzeby czytania jego dokładnego opisu, możemy to zrobić z poziomu widoku produktów, klikając odpowiednio w przycisk „Dodaj do koszyka” lub ikonę koszyka. Jeżeli otwarliśmy widok produktu tam również znajdziemy przycisk „Dodaj do koszyka”, a obok niego dodatkowo będziemy mogli wybrać ilość, którą także będziemy mogli zmienić w widoku koszyka.
  4. Po dodaniu produktu z poziomu widoku produktów zobaczymy komunikat zamiast napisu „Dodaj do koszyka” napis „Dodano do koszyka” oraz pod górnym menu zobaczymy sumę należności oraz ilości wybranych produktów. Dodatkowo podgląd naszego koszyka widzimy z lewej strony w kolumnie wybranych/dostępnych filtrów.
  5. Po wejściu do koszyka możemy wybrać odpowiedni kod pocztowy, na które zamówienie ma zostać wysłane. Dzięki temu od razu przed zakupem zostanie nam podany koszt wysyłki lub jeżeli wybierzemy odbiór osobisty to koszt niezostanie naliczony. Pełne informacje na temat kosztów dostaw uzyskamy w dedykowanej podstronie „Koszty i sposoby dostawy” podpiętej do menu głównego lub w formie linków dostępnych na samym dole strony. Dodatkowo w tym widoku możemy usunąć przypadkowo wybrany/niechciany produkt z koszyka lub zmienić ilość danego produktu. Wartość netto zostanie automatycznie przeliczona po zastosowaniu zmian, które akceptujemy przyciskiem „Zaktualizuj koszyk” dostępnym pod listą wybranych produktów. 
  6. Przechodząc dalej poprzez kliknięcie przycisku „Przejdź  do kasy” będziemy mogli uzupełnić wszystkie wymaganego do zamówienia dane, które oznaczone są *(czerwoną gwiazdką). W tym miejscu także możemy dodać wszystkie dane do faktury oraz wybrać adres dostawy jeżeli jest inny niż wskazane dane. Obok danych do zamówienia, zobaczymy także możliwość wyboru sposobu płatności, który został opisany na podstronie „Płatności„. W celu złożenia zamówienia musimy potwierdzić zapoznanie się z regulaminem sklepu oraz polityką prywatności związaną z ochroną danych osobowych zawartą w rozporządzeniu RODO. Regulamin oraz polityka prywatności dostępne są na dedykowanych podstronach dostępnych w spisie podstron dostępnym na dole strony w sekcji „Mapa Strony”. Dopiero po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” składają Państwo zamówienie na naszej stronie.
  7. W ostatnim etapie strona ukazuje nam podsumowanie zamówienia, w którym widoczny jest zakupiony produkt, jego ilość, cena oraz podane przez Państwa dane w poprzednim kroku wraz z metodą płatności oraz adresem dostawy. Takie samo powiadomienie wysyłamy na Państwa adres mailowy. W dalszym kroku nasz Pracownik akceptuje Państwa zamówienie i przekazuje w formie mailowej dalsze kroki celem jego realizacji. Fakturę za zamówienie oraz dokument pro forma wysyłamy po potwierdzeniu przez nas dostępności towaru. 

Jeżeli zachęciliśmy Państwa do zakupów w naszym sklepie to zapraszamy również do założenia konta, które pozwoli na przegląd historycznych zamówień oraz automatycznie uzupełnianie danych przy kolejnych zakupach. Dokładna procedura zakładania konta i jego możliwości została opisana w artykule „Tworzenie konta”. Życzymy udanych zakupów, w razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny lub wiadomość pod adresem mailowym biuro@oponysielsia.pl